Sunday, December 26, 2010

26/12/2010

hari ahad...26/12/2010 msh blom aq dpt merasakan kebahagian...
hmmm knpa la ssh sgt nk dpt kebhgian ada aje mslh yg x puas aty nye... plik sungguh... aq nk jgk merasakan kebhagian... atau memamg nsb aq mcm nie..x kn pernh dpt kebhgian... knpa?? knpa?? knpa?? ape slh aq.. hmm.. kehilang seorng lgi sahabat.. hmm x ley wt pe2 la die dh tawar haty nk kwn ngn aku... ,lau boleh bubuh gule dh lma dah aq bubuh... tp dh terlambt... hmm..  x pe la...ak doakn kaw happy2 je.. dn sht2 slalu.. dlm mse yg sma aku kne jga kakak aku yg skit... hmm ... 
hari persekolhan dah hmpir..boleh ke aku skolh ngn mslh aku yg x sattle2 lgi..hey.. pning pale laaa... pe la thon ni nsb aku asyk malang je..dri awl thon smpai dh nk ahir thon.... sbr je la eyka...

No comments:

Post a Comment