Saturday, December 25, 2010

26/12/2010

kerinduan menjelma....ohohoho.....blog..aku rindukn kaw..hmm.. akhirnye dpt jgk aq tlis kt blog nie....aku bru blik dripd tenangkn pikiran...tp x tenang jgk..bnyk bnda aq pkir...dlm mase yg sma aku tension pon ada...msh lagi x dpt kebahgian...ble la dugaan ni nk berakhir... hmm.. dn ble la aku bly dpt kebhgian.. hey.. nsib badan... nk jgk merasa kn kbhgian,,, tp x dpt2 pon... x pe2 aku msh boleh menunggu jika nyawa dlm badan aku msih berfungsi... arinie aq terjumpa ank kwn mumy... ee...menyampahnye ak.. tergdik2.. poyo nk mampos.. nk je aq penampo die..nsb baik la akk aku ada... thnks akk... td g ble lgi tudung purple,bju purple..hak3 kakak jgn jlez coz mumy x bg duet...huhuhu... MUNGKIN hari ni aku boleh merasakan kebhgian..dan x de kedukaan lagi... MUNGKIN la...INSYALLAH...AMIN..

No comments:

Post a Comment